tretton:fyrtiotre

Hej allihopa. Är allt bra idag?
Det är bra med mig, men jag känner mig lite trött.

Ligger i sängen och testar sidan; spelhallen.com
rätt roligt att spela, men man blir så sugen att spela på riktigt.
När man blir medlem får man ju testa att spela gratis så det är ju bra iallafall.

Vad ska ni glra idag? Själv har jag ingen aning alls, kanske ska ta tag i skolarbetet
som jag har pratat om så länge nu, är ju dåligt väder, så jag kan ju lika gärna göra
det idag.

Längtar som bara den tills jag får min nya telefon också, kan knappt bärga mig.
Hoppas jag hinner få den nu i veckan :)

Jaja, ska se om jag hittar på något att göra.

- PUSS
Postat av: Ana - vinn mineralögonskuggor

Tack :) Vad menar du med scensminkning da? Vad gör du på scenen? Spelar du teater eller sjunger eller spelar i nått band? hehe

2010-04-05 @ 13:55:21
URL: http://anaaana.blogg.se/
Postat av: Ana - vinn mineralögonskuggor

åh så kul :D Hm.. om man tittar på alla artister som uppträder så kan man ju se att de är riktigt "hårt" och vågat sminkade.. väldigt mycket och mörka färger.. Sotade sminkningar går väl hem väldigt mycket på scen och passar till ganska mycket :) Men det blir självklart på vad det är för musik också och vad man har för klädsel och så :) Berätta gärna :)

2010-04-05 @ 15:49:47
URL: http://anaaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner