tretton:femtio

Ja nu är jag hemma igen, är ensam så det är lugnt och skönt!
Nu är man ledig i hela 10 dagar, awesome.!
Under lovet ska jag bara ta det lugnt.
Ska antagligen hem till byn en sväng på måndag skulle jag tro,
får de hur länge jag blir kvar där.
Sedan så har jag ju lite arbeten att göra under lovet, skolarbeten alltså.
Ska göra några extra grejer för att säkra mitt betyg i vissa ämnen.
Så det är värt lite arbete trots ledigheten :)

Skulle egentligen ha min körlektion nu, men tur som jag hade
ville dem på bilskolan ta den tidigare och det tackade jag ju såklart inte nej till.
Var ju bara till en fördel för mig, för då kunde jag ju åka hem redan 12.30,
annars skulle det ha blivit 15.00.

Körlektionen gick bara bra, körde lite extra övning på förra lektionens
kapitel, och sedan avslutade vi med lite nya övningar, så jag klarade
1,5 kapitel idag. Men nu är mina gratis lektioner slut,
så vi får väl se när jag har möjlighet att köra nästa gång..

Nu ska jag nog ta mig lite fika.

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner