tolv:femtio

Yes, avin till paketet hade kommit idag,
så det blir antagligen en tripp hem till byn för att hämta
avin, sen till Ramsele för att hämta ut paketet på OK :)
Längtar som tusan just nu!
Kommer inte kunna hålla mig sedan, så fort jag satt mig i bilen
och har paketet i mina händer så kommer jag nog slita upp det
och bara jubla högt ;D haha

Ana har inte dragit vinnaren i tävlingen än heller,
längtar jätte mycket tills hon gör det också,
vill verkligen vinna! :)

Försökte mig på att göra en sminkning idag,
men det gick inge vidare, får se om det kommer upp någon
bild på det senare idag :p

Vad ska ni ängna denna dag till? :)

Postat av: Emmie

sv: härligt :) bara fint med mig med :) ska du hitta på idag då? :)

2010-04-07 @ 13:57:13
URL: http://emmiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner