tjugiotvå:trettio

Jaha, då har ännu en dag gått.
Har faktiskt varit en riktigt bra dag.

Tänkte först att jag skulle ta ner tvätten som jag hängde igår,
men den hade inte torkat än, så det fick hänga kvar ett tag till.
Gick istället till Madde en stund.
Blev en god pizza till middag och sedan färgade Madde mitt hår,
så nu har man slingor också, lite ovant :P

Tänkte sedan att vi skulle basta, men så var tanten som har ansvaret för
bastunyckeln på riktigt "bad mood" idag eller något.
Hon hade middag och tyckte att det var jobbigt att bara sträcka sig ut och
öppna dörren ner till bastun. Men varför blir jag ens förvånad?!
Hon är ju lika otrevlig varje gång vi kommer.
Endra så kommer vi för sent eller så "ringer vi fel nummer, som sedan visar
sig vara rätt nummer", eller så är hon sjuk, alltid är det något.
Och för sent har det aldrig varit!! Vi brukar ta ungefär 40-50 minuter på oss
med bastu och dusch, ibland något längre tid. Man ska senast vara därifrån klockan
22.00. Det senaste vi har kommit dit är 20.30, alltså har vi haft 1,5 timme på oss.
Det senaste vi gått därifrån är 21.35, så vadå för sent?

Gammla människor brukar ofta säga att ungdomar inte respekterar dem,
men vadå. Jag tänker inte respektera någon som inte respekterar mig!!
Dem respkterar ju verkligen inte oss unga. Vi ger dem mycket mer respekt
än dem ger oss, så det så!!

Har även varit ute och kört en sväng ikväll. Blev bara en liten kortis,
men det var kul ändå. Blev bara lite nervös när jag skulle backa,
så mitt vänstra ben började tok-skaka. Skakade så mycket att till och med
Jim som satt i baksätet kände det, då är det inte lite.! haha

Nu ska jag nog mysa ner mig under en gosig filt, se film och äta lite
"lördagsgodis" ;D hihi

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner