tjugiotvå:sjutton

Sitter fortfarande kvar hemma hos Marie.
Har suttit och pratat lite och Kim har hållt på och plockat lite saker på
sitt rum.
Ska väl nog gå hem om ett tag skulle jag tro, får se hur länge det blir.
När vi kommer hem ska vi se Luftslottet som sprängdes, älskar filmen och Noomi Rapace!! :)
Får väl ta medicinen senare så jag kan se film, annars så slocknar jag direkt
och det blir ju lite tråkigt för Kim om vi ska se film och jag somnar direkt,
eller vad tror ni? ;) hihi

Ska nog ta och se lite One Tree Hill någon dag också, min favorit serie!
Men nu har jag inte så mycket kvar att se, har ju börjat på 6:e sesongen
och det finns ju bara 7 än så länge.
Dessutom så är jag rädd att jag kommer tycka att det blir dåligt
eftersom att jag vet att Lucas och Peyton ska sluta vara med :'( Buhuu!!
Men dom kommer ju gifta sig iallafall, hoppas och tror jag, om dem
inte har gjort en cliffhanger där och luras som vanligt ;p haha
Men jag hoppas det blir så iallafall!

Har ni aldrig sett serien, ta då och gör det. Ni kommer INTE ångra er!
Jag såg något avsnitt för väldigt länge sedan men tyckte inte att den var bra då.
Men när jag började se den från början så blev jag helt fast, kan bara inte slita mig,
kan inte missa ett enda avsnitt, tror jag börjar bli besatt x) Moahaha Äsch då!!

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner