tjugiotvå:nollnoll

Hej allihopa, har ni en bra fredagskväll?
Min är sådär, har precis skickat iväg bokrecentionen,
så nu behöver jag inte oroa mig över den längre.

Nu är det bara min sambo jag stör mig på!!
Han verkar ha dragit iväg på fest, men han kunde inte säga
något innan han stack ^^
Ni kanske inte tycker att det låter som någon stor grej att han
ska festa, men ni vet inte hur han blir.
Han kan verkligen inte bete sig ordentligt när han dricker!!

Jag får väl försöka hitta på något själv ikväll och försöka
att inte vara så orolig, men det lär ju inte gå så bra.
Men jag har ta mig faen rätt att vara orolig med tanke på hur
han har betett sig nästan var enda gång har dricker!!!
Åh jag blir så irriterad, han jade väl kunnat sagt till innan han stack iallafall!?! :@

Näe uscha, nu ska jag försöka få något i magen innan jag svälter ihjäl här!
Vi får höras senare!!

Postat av: Charlotte

nice :-D

2010-04-16 @ 22:09:26
URL: http://kakebart.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner