tjugiotvå:nollåtta

Nu har jag precis gått och lagt mig!
Blev ingen bild på mitt nyklippta hår,
för nu har jag precis duschat så nu syns det inte
så bra, men jag ska nog föröka fixa upp en bild i morgon :)
Hoppas att ni gillar det! ;O hehe

Har haft lite mys med Kim framför tv'n nu ikväll,
vi har sett på Wipeout som hade badtema,
många rumpor blottades där kan jag lova ;) haha
Sedan har vi sett en stund på Ballar av stål och sedan blev det
duschen för oss båda.

Vi myste med lite massage och lite sockerkaka, var härligt!
I morgon är det dags för skola igen, men bara en kort dag
så det blir nog skönt att komma sit och träffa alla mina söta
vänner! :D Men jag ska nog faktiskt ta en senare buss än vanligt
hem i morgon, för jag hade kanske tänkt ta tillfället i akt att
plugga lite bilteori på datorn när vi ändå slutar tidigt,
men vi får se hur jag gör..

Nu ska jag lägga mig och se lite One Tree Hill
hade jag tänkt och vänta på att Kim ska komma,
sedan blir det att sova sött ;) Natti! <3

Postat av: Hanna

Tack <3 :D

2010-04-18 @ 22:19:55
URL: http://inmybook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner