tjugiotvå:femtiosex

Nu har jag varit ute med pojkarna ett tag till.
Har faktiskt varit riktigt roligt att göra något tillsammans
med dem för omväxlings skull.
Är ju nästan alltis så att Kim sticker iväg när han är med
kompisar och är borta till sena kvällen, och då sover
oftast jag när han kommer hem.
Men nu har jag varit ute med killarna i flera timmar idag
och hjälpt dem eller bara hållt dem sällskap när dem har pilat på
med varsinn bil.
Kim har bytt motor i sin bil, Jim bytte ratt i sin bil
och Håkan har bytt bränslepump i sin bil, så dem har haft lite
att göra..
Var egentligen tänkt att vi skulle sticka ut en sväng så jag
kunde få köra lite, men det blev så sent så vi får ta det en annan dag i stället!!

Nu hade jag tänkt att jag skulle lägga mig och se lite på Twilight,
blev aldrig av sist, så nu tänkte jag göra det tills jag somnar.

Ha en trevlig tisdagskväll allihopa!

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner