tjugiotre:trettiotre

Nu har jag och Kim kommit hem igen, med en katt mindre dessutom.
Kattmamman blev så stressad utav dem två små, så hon gick och bajsade i duschen
istället för på lådan. Först tänkte vi att det berodde på att hon tyckte att lådan var för
smutsig, men det spelar ingen roll, även fast lådan var nystädad och påfylld
så gick hon ändå i duschen varje morgon av någon anledning.
Så nu ska Stumpan få bo hos Marie, Kim's mamma,
där är det även lugnare så hon slipper stressen med en massa folk jämt
och två små bebisar som diar fast dem egentligen är för stor för att dia.
Men hon får det bättre där!
Så nu har vi alltså bara mina bebisar Troll och Gina kvar.!

Ska snart lägga mig och se film med Kim hade vi tänkt, ska bara bjuda Marcus
på lite kaffe och småprat först :)

Men måste lägga upp ett till inlägg innan jag lägger mig,
hade tänkt bjuda på ett filmtips igen ikväll,
men vilken film det blir får ni se då ;) hihi

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner