tjugiotre:sexton

Nu har jag tagit mig en dusch och läst lite i boken,
så nu har jag lite mindre än 100 sidor kvar att läsa,
så det lär jag ta mig igenom i morgon förhoppningsvis.

I morgon är det fredag igen, gud alltså vad veckorna bara
rusar iväg i 190 knyck, tiden går så otroligt fort,
så det tar väl bara en grisblink så är sommarlovet här.
Jag längtar så himla mycket tills det är lov och man bara
får ta det lugnt och umgås med alla vänner.
Hoppas ju på att få jobba också, så det blir ju inte bara
att ligga och glassa i solen, lite måste man ju slita ;P

Om jag inte har räknat helt fel så är det 39 dagar kvar
i skolan, och då räknade jag med dagen då skolavslutningen
är också, så det är ju typ 38 skoldagar + avslutningen kvar,
det kommer ju gå jätte fort att gå 38 dagar i skolan!

Fick förresten kollan igenom min frånvaro idag,
vi kollade från det senaste mötet med rektorn och jag hade
0% frånvaro. Det känns hur bra som hellst med tanke på att
jag hade 86% frånvaro på två månader.
Jag har verkligen börjat sköta skolan igen,
och jag känner mig verkligen mottiverad till att klara av detta!!

Men hörrni, nu ska jag inte babbla på mer,
utan det enda jag har kvar att säga nu är;
God Natt alla sötisar, sov så gott så hörs vi i morgon igen :)

Pussar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner