tjugio:sexton

Åh så skönt det var att bast alltså, helt underbart!!
Men det blev lite försening med ombyte och duschning,
för det första vi fick göra var att tampas med en "jättespindel" x) haha
Den var väl kanske inte så "jätte" stor egentligen,
men jag har extrem spindelfobi, så den allra minsta spindel
kan verka stor för mig, men rätt stor var det iallafall ;p

När jag kom hem efter bastningen så gjorde jag mat till mig själv
eftersom Kim inte har behagat att komma hem idag,
och kommer man inte hem så blir man utan mat, punkt slut!!

Iallafall så gjorde jag en jätte portion med fyra kycklingbitar,
massa ris o beasås, hela tallriken var full, råkade till och med
hamna lite på sidan om ibland
;p haha
Var hur gott som helst!! Och mätt blev jag!!

Kommer inte bli så mycket bloggning ikväll
för jag ska iväg till stan tillsammans med Madde och sitta
barnvakt mellan 21.00-01.00 ungefär, så jag blir ju borta hela kvällen,
åker väl om en halvtimme skulle jag tro.
Får se om jag kanske slänger in någon mobilblogg senare,
eller så kanske jag skriver ett inlägg när jag kommer hem,
men det lär väl mäskas! :) 



- jag nu -

Ni får ha en trevlig lördagskväll allihopa! :)


- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner