tjugio:femtioett

Ligger i sängen och ser på tv, ser på Dating in the dark.
Känns som att det inte var lika roligt att se när deltagarna var lite äldre..!

Min minsta kattbebis kom för en stund och smög sig fram och lade sig
tätt intill mig och bara spann, hon lät som ett helt sågverk x) Min lilla bebis ;) <3

Som ni kanske ser så har jag gått med i Bloglovin', har fått vädigt många
förfrågningar om det, så jag kunde inte hålla mig borta längre.
Så nu är det bara att klicka på "knappen" och prenumerera på min
blogg så ska jag göra mitt bästa för att även prenumerera på era bloggar :)
Låter det bra? ..

Efter programmet ska jag leta reda på lite saker,
sedan ska jag skriva om det här med rallarna som jag pratade om
tidigare idag! :)

Tills dess, ha det bra!

Postat av: ♥♥ Julieumulige ♥♥

Håper du har hatt en fin dag!

2010-04-13 @ 21:02:07
URL: http://villafaraldi.blogg.no/
Postat av: Liiv

katter är så mysiga när dom gosar ner sig hos en :D

2010-04-13 @ 21:54:58
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner