tjugioett:trettio

Gud vad det känns som att tiden går sakta när man väntar på något.
Borde ändra talesättet till "den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge"! :O
Någon borde uppfinna en teleportör eller någott liknande så saker bara dyker upp, poff!
Ni som läste inlägget från inatt vet nog vad jag talar om..?!

Just precis, min nya telefon som är påväg, skicks troligen i morgon.
Fick beställningsbekräftelsen idag, där det stod att dem nu tog hand om min order,
så den kanske skickades iväg redan idag.. Vem vet, hade dem inte kunnat göra
i ordning den idag så hade jag ju heller inte fått mailet om ordern idag, tror jag iallafall.

Jaja, blir ju skickat i morgon annars, skulle då ta 2-5 arbetsdagar,
så jag hoppas på att den kommer i veckan åtminstone.

Nu ska jag fortsätt att se film, ser på legelly blond.

- PUSS
Postat av: Ana - vinn mineralögonskuggor

haha håller med dig där om talesättet för visst tusan väntar man alltid läääänge (känns så iaf:P) när man väntar på något gott..



sv: jag vet inte om du har kikat bak i arkivet, där har jag två sminkningar, lila och blått som är ganska dramatiska.. Är du ute efter nått sånt fast kanske i andra färger eller vill du ha ännu mer dramatiskt? ;p du kan gärna adda mig på msn [email protected] om du vill ta något där eller så :)

2010-04-05 @ 21:53:45
URL: http://anaaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner