tjejer kan också!

Blev ingen sewg dag framför tv'n som jag tänkt,
utan det blev faktiskt så att jag gick ut och skruvade
och sorterade kablar med killarna.
Var rätt skoj faktiskt, speciellt Jim's reaktion
när han såg att jag stod I bilen när jag skruvade x) haha
Stod i motorutrymmet och skruvade en massa,
och grannarnas blickar var ju inte riktigt som de brukar,
undrar varför?! ^^ haha

Kan ju lova att jag inte var speciellt ren om händerna
när jag var klar, var snarare kolsvart!!!!




På bilderna ser ju inte händerna så himla svarta ut,
där hade jag torkat av mig det mesta. Under tiden då det var
värst så var de HELT svarta x) hehe lortgris!

Men vad jag vill komma fram till är att tjejer kan också!!
Vissa killar att tjejer inte alls kan göra något som har med bilar
och motorer och göra och visst, fine! Jag kanske inte kan en massa,
men får jag inte prova så kan jag heller inte lära mig!!
Så vill du att tjejen ska kunna, så låt henne prova på,
jag kan nästan lova att det är uppskattat av tjejen!
Jag tyckte iallafall att det var riktigt roligt att få vara
med killarna och känna mig lite duktig!! :)

Har sett en stund i slutet på Dating in the dark nu också
och ska väl gå ut till grabbarna igen och kika lite nu när
programet är slut!

Vad har ni gjort idag/ikväll? :)

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner