tio:fyrtiotvå

God morgon bloggen :)

Är rätt trött idag, kanske inte så konstigt med tanke på att
jag inte somnade förens vid 04.30 ungefär, och blev väckt 10.03
av att mamma ringde.

Idag känns det som att det blir en inomhusdag. Är rätt grått och tråkigt ute,
ser rätt kallt ut också, så jagg fixar nog med tvätten och så istället.
Ska nog göra skolarbetet också så jag har det gjort.

Men jag tänker faktiskt ligga kvar och dra mig ett tag till, känner inte
alls för att kliva upp just nu. Kanske slår på en film och myser
ett tag till.

Jaja, vi får se hur dagen tar sig.

- PUSS
Postat av: mersiha

fin blogg :) vad gör du då?:)

2010-04-04 @ 11:06:06
URL: http://merissa.blogg.se/
Postat av: sara

Mersiha: Tack så mycket :) Jag sitter här vid bloggen och funderar på lite nya idéer på vad man kan lägga upp, t.ex. tävlingar, veckans blogg m.m. Vad tycker du om det? kram

2010-04-04 @ 11:11:55
URL: http://cymbalta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner