Time to do.. yeah, do what?

Nu har jag precis målat naglarna, och som varje gång
ångrar jag mig när jag har målat ena handen.
Jag har ju en benägenhet att alltid lyckas förstära
lacket, för jag lyckas alltid göra det precis innan det är
dags att hoppa i säng.
Och alla som brukar måla naglarna vet nog att det inte
är det bästa att börja klä av sig precis efter att lacket torkat.
Eller, man tycker att det känns torrt, men det visar sig när
man tar av sig kläderna att det kanske inte var så torrt
trots allt, för när kläderna åkt av så finns inget annat än
ett förstört lack på fingrarna...

Jag är verkligen otrolig, att jag lyckas med samma sak varje gång.. ^^

Filmen som jag hade tänkt se ikväll får bli framflyttad till helgen,
har inte ork att se en hel film just nu, så det blir ett avsnitt OTH,
sedan är det dags för mig att sussa. Ska bli himmla skönt må jag säga!!

Sov så gott alla söta läsare! <3

- PUSS
Postat av: moa

sv:riktigt riktigt kul!:)

får världens kick att bara blogga mer av de när jag vet att de är folk som läser!

usch, och dåliga väderdagar suger ju..annars kan man sitta ute i solen men vad man kan göra nu liksom,typ sitta vid datan eller nåt:P

åh,va roligt!:)-då kanske man hör mer av dig i framtiden?;)

(ledsen btw att jag svarar så sent på din kommentar,sorry!)

2010-04-22 @ 21:58:29
URL: http://justmoa.devote.se
Postat av: Antonia

Haha, kunde fan inte sagt det bättre själv. Hatar att måla naglarna! :) Fin blogg!

2010-04-22 @ 22:14:56
URL: http://inmyradar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner