synden straffar sig själv!

Åh herregud vad trött jag är idag alltså, helt sjukt!!
Är så slö så jag orkar inte göra något speciellt idag,
blir bara att ta det lugnt och se någon film.
Dessutom så har jag så himla ont så jag har ingen större
lust att fara och kuta omkring.

Lyckades ju med nå smart på idrotten idag.
Det ligger till såhär att jag har väldigt utslitna ledband i
fotlederna, så av minsta lilla så stukar jag mig.
Vet att om jag ska jogga/springa/ gå långt, så MÅSTE
jag linda båda fötterna, annars så är det kört,
då sväller dem upp och gör så himla ont!!

Och såklart så hade jag glömt att ta med lindor idag på
idrottstimmen och vi skulle spela brännboll.
Jag vill ju inte mesa bara för att jag är rädd att stuka mig,
så jag gav gärnet på min första runda, längre kom jag inte.
Jag fick istället gå till läraren och be om åtminstonne en linda
så jag kunde linda den som var värst bara så jag får stöd nog
att fortsätta. Körde på ett tag till, men jag kanske inte skulle gjort det,
för nu har jag så himmelens ont i båda fötterna,
men vad är det man brukar säga? "Synden straffar sig själv!"
Haha så går det när man inte tänker längre än vad näsan räcker! ^^

Nu ska jag lägga mig och se film, SKÖNT!!!

- PUSS
Postat av: JoJo

snygg design på bloggen! :)

2010-04-21 @ 17:54:08
URL: http://rockdoll.devote.se
Postat av: Anonym

fin blogg :D

2010-04-21 @ 18:27:12
URL: http://blertaademi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner