Svar på frågestunden!

Det var väldigt dåligt med frågor till frågestunden,
fick bara två frågor faktiskt x) haha
Men jag är nöjd för det!!!

Marre frågade om jag tyckte att hon var elak i sitt senaste inlägg?!
Men som svar Marre; så måste jag först säga att jag inte riktigt säker
på vilket inlägg du menade, men om du menade inlägget om
din nys chef och "dumma kossa", så kan jag lova dig att det bjöd
mig på ett väldigt gott skratt!!! Vem kan låta bli att garva
när dom läser det du skrivit om det x) Love it!!

Sedan fick jag en fråga av Klara.
Hon undrade om jag gillar hästar?!
Och det gör jag. Har ridit i hela mitt liv,
är inte förens de senaste åren jag inte har ridit så mycket.
Hela min släkt har jobbat på ridskola och i olika stall,
första gången jag satt på en häst var jag 6 månader gammal.
Jag hade en egen ponny som jag tävlade i fyra år.
Så mitt svar på frågan är absolut JA!! :)

Hoppas ni blivit nöjda med svaren! :)

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner