Snart är denna helg slut..

Snart är helgen slut, snart är det måndag igen..
Snart är det skolan igen, bara en ledig dag kvar :/
Eller så inte.. Har ju en hel vecka till, åh vad jag älskar tanken
på att inte gå till skolan på en hel vecka, och att jag faktiskt inte
får massa frånvara för det heller.
I och för sig så har jag gillat att vara på skolan nu.
Den senaste veckan kände jag att det var otroligt jäkla skönt att vara
på skolan, inte likt mig! Men det är väl för att jag gett mig
faan på att klara av den sista tiden innan sommarlovet.
Men även fast jag känt att det var skönt på skolan så har jag
väl rätt att njuta av lovet och "giltig" ledighet, right?! ;) hihi

Yeeyyy, vad jag älskar lov!! Bara vara hemma
hela dagarna och vara men mina älskade vänner
och göra vad jag vill. UNDERBART!!!

Fast nu ska jag förstöra lite här också.
Sitter och skriver att det är så underbart med lov,
men vet ni vad jag tänker göra?!
Nu när jag bloggat klart så ska jag gå ut en sväng med Honda,
sedan så ska jag.. jag ska faktiskt göra lite skolarbete :$
Men när jag gjort det så kommer jag känna mig så himla duktig,
dessutom är det ju bra att få det gjort redan nu, för då slipper jag göra det
i veckan, så då har jag hela veckan utan sånt, blir bra :)

Näe, nu vill nog Honda ut på promenad, så jag ska kila.

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner