Skapa egen banner!

Var in på en sida där man kan skapa sin egen banner
utan att behöva ha det minsta kunskap om
html-kodning eller annat.
Det var hur enkelt som heslt, var bara att själv välja färg,
utseende med hjälp av olika effekter och annat, sedan bara att
skriva in sin egen text och placera där man själv vill ha den :)
Självklart så kan man även ha en bild som bakgrund!!

Är ni intresserade utav att skapa en egen banner att ha på
bloggen/hemsidan så tycker jag verkligen att ni ska gå in och testa!

Sidan heter BannerFans och för att komma dit kan du
bara klicka HÄR! :)

Jag gjorde en banner, men orkade inte lägga ned en massa
tid nu när jag bara testade lite, så den blev inte så avancerad,
ska nog försöka göra en ny någon dag, lite finare ;)

Såhär blev min banner;



Klicka på bilden för något större visning.

Vad tycker ni? :) Blev den bra?

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner