Skämmes ta mig..

Jaa, som ni kanske förstår så skämms jag lite.
Lyckades inte hålla mig vaken när jag låg och läste idag heller.
Tvär slocknade och sov några timmar, tills Kim och Jim
dundrade in i lägenheten strax före 20.00.
Tur var väl det att dem kom, annars hade jag säkert fortsatt
sova, Illa!!!

Nu har jag iallafall fikat lite och sett lite på tv.
Ska försöka läsa lite till nu innan det är dags att sova,
måste ju som sagt bli klar tills i morgon kväll.
Får hålla mig ordentligt i skinnet så jag inte somnar ^^

Men jag ska nog ta mig en dusch innan jag börjar läsa
så jag har det gjort, måste verkligen duscha idag.!

Jaja, vi hörs lite senare :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner