sjutton:trettiofem

Åh nu har jag haft en skön stund i soffan framför
tv'n med en massa gott fika när jag kom hem från skolan.

Kim kom efter en stund hem han också, så vi har suttit tillsammans
och sett på tv och bara pratat lite.

Har förresten vara så otroligt godissugen i några dagar nu,
sånt hemskt sötsug har jag, så älskling har lovat att jag ska
få lite godis senare när vi ska iväg på affären och handla lite.
Var glad, ska bli så himla gott!!
Det konstiga är bara att jag kan gå och vara jätte sugen på godis,
men när jag väl har köpt så brukar det gå över nästan direkt,
så då äter jag knappt något. Men hur bra är inte det då?!
Då räcker det ju längre ;) hehe

Blir en kväll framför tv'n idag, ska se på Dating in the dark
klockan 20.00, hoppas bara att det är bättre än förra veckan :p

Nu ska jag gå ner till tvättstugan och hämta upp tvätten,
sedan ska jag kolla när vi kan sticka iväg och handla! :)

C'ya

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner