sitter hos Marie..

..tillsammans med Kim och vi datanördar som aldrig förr x) haha
Jim kommer snart han också och ska nörda med oss!

Var ju egentligen tänkt att jag skulle vara hemma ikväll,
men jag hade så tråkigt ensam, så jag gick till min älskling ;)
Men det känns som att jag stör honom hela tiden,
även fast jag egentligen inte gör det, känns bara som så ^^

Kommer antagligen bli rätt mycket bloggning under nattens gång,
så det kommer säkert upp något "knas" eller något filmtips.
Har ett filmtips på G faktiskt som jag har gått och tänkt på ett par dagar
nu men som inte har kommit upp ännu, så det kommer väl i natt då kanske,
hoppas ni kikar in ;)

Hörs senare :)

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner