Sista April 2010

Jaha, då var det sista april då.
Känns underligt att tiden går så fasligt fort.
Minns sista april förra året.

Efter skolan så var jag ner på stan en sväng med Lina.
Sedan gick vi hem och fixade oss inför kvällens bravader.
Blev kubspel och grillning.
Men det var något som gick fel på vägen.. Vad?!
Jo, jag drack minttu, och det gick liiite väl fort där ett tag.

På en timme hade jag hunnit dricka halva flaskan.
Det är inte likt mig att hinka i mig på det viset.
Men då gjorde jag det. Och vad hände?!
Det är ju kanske inte så svårt att lista ut!! ^^
Kan ju säga att jag somnade hemma på toagolvet
innan klockan hade hunnit bli 22.00... Lyckat!! haha

Hade tänkt att det kanske skulle bli lite bättre i år.
Ska bowla med Kim, Madde, Jim, Sandra och Mogge
Mellan 16.00-17.00. Sedan blir det hem och grilla.
Synd bara att det är dåligt väder idag,
så vi kan inte grilla ute på grillplatsen.
Utan det blir på en liten grill på balkongen istället, tråkigt :/
Sedan blir det en lugn fest här hemma.
Hoppas bara att det inte blir som det brukar med massa
bråk hit och dit! Jag hoppas på att få en riktigt rolig kväll!!

Vad ska ni göra ikväll, dagen till ära? :)

Aja, nu ska jag nog försöka städa lite här hemma,
kan ju inte se ut såhär när det kommer folk..

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner