Seperationsångest..

Jaha, nu är det dags att sälja telefonen, har ju ingen användning
för den när jag ändå han min iPhone, men det är faktiskt första gången
jag säljer iväg en telefon. Jag har gett bort två stycken, men det
vsr inte förns efter att dem legat något år, tills jag insåg
att jag inte kommer ha användning för dem igen.

Men den här telefonen jag nu ska sälja köpte jag i augusti 2009,
alltså har jag haft den i nästan två månader. Fick den när jag fyllde år.
Eller jag fick välja ut en och sedan fick jag pengar för att gå och köpa den.

Och nu när jag ska sälja den så får jag helt plötsligt seperationsångest..
Även fast den bara har legat på sängbordet avstängd enda sedan jag
fick hem den nya. Den har ju varit som min lilla bäbis ju x) haha

Ja nu kanske förstår, jag vill inte skiljas från min telefon,
jag har STORA problem x) haha

Nu ska jag ringa Madde så hon kan komma hit och hämta den..
This is it!! :'( buhuhuuu!!!

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner