Seg är man idag!

Känner mig ortoligt seg idag, men det kan ju bero på att man
har sovit så dåligt i natt, eller i natt var väl synd och säga!

Men nu är det snart dags att masa sig upp ur sängen
och hoppa in i duschen.
Sedan någon gång mellan 14 och 16 så ska vi iväg
till Kim's mormor och morfar och äta lite god mat
och fira "morfar" som fyllde 70 i torsdags.

Kommer nod bli lite klurigt att få upp Kim,
han lär nog vara döds trött skulle jag tro,
men vi får se om han behagar kliva upp eller om
vi får skjuta på firandet tills framåt kvällen.

Ska nog umgås lite med Madde senare på eftermiddagen
när vi båda är lite piggare. Får se vad vi hittar på för skoj.

Jaja, som sagt så ska ja ta mig en dusch nu,
så vi får höras mer senare.
Ha en trevlig lördag!!

Postat av: mersiha

jag ska ut med en kompis ;) ja jag tycker också jag borde använda den mer, hur mår du då?:)

2010-04-17 @ 14:53:55
URL: http://merissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner