Ridiculous high heel shoes

Satt och kollade runt lite på bilder på högklackade skor
när jag hittade en rätt rolig sida!

Har ni någonsin sett som som dessa?

High Heel Wood Heart

Tänkte att det där var då ett par knepiga skor,
men det tar inte slut där.
Kikade igenom några av skorna och såg då även dessa;

High Heel Figurine

High Heel Lamborghini

High Heel Brass Knuckle

High Heel Gun

High Heel Backward


Dessa är ju inte direkt skor man ser varje dag.
Och de är faktiskt gjorda av kända designers som Christian Dior,
Marc Jacobs och Tim Cooper.
Unika, men lite konstiga (?) kanske.
Men jag tror inte du skulle se någon med likadana skor
som dig om du hade något av dessa par på dig en dag på stan ;) hehe

Men visst är det lite roligt att det finns de som kommer på saker
som det här. Inte ofta man tänker på att sätta klacken på fel ställe
eller att ta ett knogjärn som klack ^^

Vill ni gå in och titta själva så hittar ni sidan HÄR :)
Kan bara säga en sak; Have Fun! ;D


Postat av: Ana

riktigt fult.. jag fattar inte varför man lägger ner tid, pengar och energi för att designa dom, för vem skulle bära dom? möjligtvis nå catwalk men ja, jag förstår inte iaf :P

2010-04-08 @ 21:18:48
URL: http://anaaana.blogg.se/
Postat av: Ana

jo förresten, angående din kommentar om linneuniversitetet.. Jo jag tycker att de är bra och jag trivs väldigt mycket men jag tycker inte om det nya namnet ;p Nä men jag kan absolut rekommendera det och det är underbart att vara på universitet på sommaren, studenter så långt ögat kan nå som sitter ute och solar och pluggar, fina öppna ytor med massa ängar osv :) och lokalerna är fina och fräscha :) Detta gäller då universitetet i Växjö, Kalmar kan jag inte säga något om ;)

2010-04-08 @ 21:27:10
URL: http://anaaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner