Piercingar.

Hej allihopa :) Hur är det idag?
Det är bara bra med mig, solen skiner och jag är på toppenhumör :)

Har suttit i några veckor nu och funderat över att pierca tungan
inom en snar framtid. Vad tycker ni om det?



Jag tyckar att det är snyggt med tungpiercing!
Har länge velat ha det, så det känns som att det kommer bli av snart!

Men när jag satt och funderade på det kom jag och tänka
på när det går fel och kan få en infektion, då kändes det inte
så frestande längre.
Finns ju öven rätt knepiga tungpiercingar,
hittade denna när jag letade på bilder på google.


Visst ser det väl kanske lite häftigt ut, men även lite läskigt!!
Tänk er att ha ett blixtlås på tungan, Creepy :O

Min släkt har alltid varit emot att jag ska pierca mig,
visst, nu fick jag ju pierca mig i näsvingen för några år sedan,
men efter det ville dem inte se mer "skrot" i kroppen.
Men jag vill verkligen ha en till.
Är ju inte direkt så att jag tänker överdriva
som t.ex denna;


Eller denna;



Bestämmer ju även själv om jag vill ha en piercing eller inte,
det är min kropp och ledsnar jag på den så går den ju alltid att plocka ur!
Är ju inte som med tatueringar som sitter där restan av livet,
men det har dem inget problem med, ska ju snart göra min andra ^^

Jaja, vi får väl se hur det blir. Ska ju först och främst ha pengar till det,
så det for någ vänta åtminstonne tilsl i sommar.

Ha en bra fortsättning på dagen :)

Postat av: Nina

cool blogg !

2010-04-11 @ 14:43:42
URL: http://ninapetrusson.blogg.se/
Postat av: Emmy

Ja så är det chatta gärna med mig ikväll läs mer på bloggen ! :D

2010-04-11 @ 15:19:22
URL: http://eeemmiy.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag piercade min tunga för ett gäng år sedan och var konstant förkyld under de två år jag hade den så jag gick över till tatueringar ;) Men snyggt är det :)

2010-04-11 @ 15:45:43
URL: http://tvcrazed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner