På tal om..

Igår så berättade jag ju om min dröm då Kim kom hem
helt söndersladen med blodet rinnande, då tänkte jag ju
att det var lite läskigt för att jag brukar drömma sanndrömmar,
och då tänkte jag nu att jag skulle berätta lite om det.

Det var en gång för några år sedan då jag och min dåvarande
pojkvän bodde ungefär 20 mil ifrån varandra.
Jag ringde honom en lördagkväll, men han hade inte tid att prata
för han var ute och festade med sina kompisar.

Jag visste inte riktigt varför, men jag fick en obehaglig
känsla i magen och bara grät. Jag visste tillslut vad som var fel;
Han skulle vara otrogen, det var den känslan jag fick i magen,
jag visste det i mitt undermedvetna redan innan det hände.

Den natten sov jag dåligt, vaknade flera gånger av mardrömmar.
Men mardrömmarna handlade inte om vad som helst,
utan jag drömmde att Han var otrogen.
Jag drömmde det tre gånger samma natt, och han var med
olika tjejer varje gång, jag vaknade och bara grinade!!

Några dagar senare så kom han och hälsade på mig
där jag då bodde hos min moster i Ånge.
Jag såg på honom att det var något som var fel,
men när jag frågade så sa han bara att han var trött
och att det inte var något annat, men jag visste att det inte var sant.
Det syntes verkligen att något inte var som det skulle..

Efter att ha varit hos mig i nästan en hel vecka så var det
dags för honom att åka hem. Jag följde honom till tåget
och vi sa hej då till varande, sedan började jag gå hemåt.

Tre timmar efter att han åkt med tåget, vilket innebär att
han inte riktigt hade hunnit hem än eftersom att han var tvungen
till att byta till buss efter halva vägen.

Jag fick ett sms från en kompis där det stod; "Har *** pratat med dig?"
Nej, tänkte jag, vad ska han prata med mig om?!
Men samtidigt kom drömmarna upp i mina tankar igen.
Jag ringde direkt till honom och frågade vad han hade gjort.

Det visade sig att han hade varit otrogen och legat med sitt
ex, just den natten då jag drömde att det hände.

Kändes lite läskigt att jag drömde det just den natten,
visst kan man väl drömma att sådant händer lite
då och då, men tre gånger på en natt och sedan få veta
att det faktiskt hände i verkligheten precis samtidigt,
it freaks me out!!

Därför blev jag lite halvskraj när jag drömde
så om Kim i helgen, kändes nästan som att
han skulle ha åkt åt helvete med bilen eller något
och att han hade kolat av.
Blev ju orolig speciellt när han sagt att han skulle komma
hem, men inte gjorde det. Då kom drömmarna upp i huvudet
på mig och trodde nästan att min lilla älskling var skadad...
:'S



Älskar min Kim Karlsson!! <3

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner