Ny månad, snart sommar !

Usch vad jag var dålig på att uppdatera igår igen!
När jag kom hem hade jag så ont i huvudet,
så jag tänkte att jag skulle vila en stund så kanske det skulle gå över.
Istället sov jag till ungefär 20.00 då Kim väckte mig.
Då for vi till stan och handlade lite gott och sen hem och såg film
tillsammans med Jim och Madde.
Jag kunde i och för sig inte se färdigt filmen för
när jag har tagit min medicin ser jag så dåligt, så jag såg inget i slutet
utan gick och lade mig istället. Men nog om det..

Idag är det ny månad, idag är det den första april.
Det betyder att jag och Kim har varit tillsammans i 8 månader.
det betyder också att det bara är ungefär två månader kvar till
sommarlov, vi går verkligen mot varmare och ljusare tider nu,
är så otroligt skönt! Jag älskar sommar!!! :)

Är sista dagen i skolan innan lovet idag också, är skönt att det är en kort dag.
Skulle egentligen haft sånglektion nu halv nio på morgonen, men den ska flyttas
till en ny tid med en annan lärare, fick veta det igår, så då har jag lite sovmorgon.
Börjar inte förns 10.10, men måste åke med bussen 8.45, för annars kommer jag inte i tid,
lite irriterande att nästa buss kommer lite försent.!
Sedan 13.30 är det dags för körlektion igen, är min sista gratis lektion idag. :/
Hoppas sedan att vi får ledigt från skapandeverksamhets lektionen, orkar verkligen inte
med den just idag. Har vi inte den så kan jag åka hem med 15.00-bussen,
annars måste jag vänta en timme till..

Jaja, känner att det blev ett väldigt tjatigt inlägg,
men nu ska jag iallafall kliva upp och göra mig i ordning.

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner