Njuter av ledigheten.!

Hej alla mina underbara bloggläsare :)
Hur är det med er idag? Jag mår toppen!
Ligger hemma i sängen och drar mig lite och bara njuter
av ledigheten, det måste man väl få göra va? hihi

Blev inte så mycket bloggande igår, men det beror på
att jag, Kim, Madde och Jim drog iväg på en impulstripp
till min hemby.
Vi åkte runt 20.00-tiden och kom inte hem förens runt midnatt.
Då vi kom hem var jag dundertrött också, så jag gick och lade mig
nästan direkt.
Var iallafall riktigt trevligt att fara hem till familjen en sväng!
Fick med mig en massa mat också, så nu är frysen fullproppad :)
Fick även träffa morfar och Monica som jag inte sett på nästan två år,
har saknat dem så mycket.
Såklart fick man ju lite påsk-presenter och sånt med ;)

Det var ju förresten första april igår, lurade ni någon? Hur i så fall?
Eller var det kanske ni själva som blev lurade? ;) hihi
Jag klarade mig undan sådant jag, enda tills nu för en stund sedan,
lite sent, men bättre sent än aldrig, eller hur?!
Här går ni se hur jag blev lurad! :D

Nu ska jag nog ta och kliva upp och äta frukost/lunch,
sedan fylla på min telefon så jag kan skicka iväg ett sms till Madde :)

Förresten innan jag glömmer det, kika in HÄR och se hur du kan samla
poäng att handla fina grejer med. Tycker det är toppenbra :)

- PUSS
Postat av: Julia

Hej!

skulle du kunna rösta på min bikini?

http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=RopS0krul2QAQjfxSinTF0HEkejzuHNBt3Us#bikiniGallery

Jag skulle bli jätte glad om du gjorde det :)

2010-04-02 @ 20:51:11
URL: http://bloggtroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner