nitton:trettioåtta

Hej allihopa! Hur har er dag varit?
Min har varit helt okej, men av någon anledning
så är jag tok trött. Sov ju länge i morse så det kan ju inte bero på
för lite sömn.
Var in till stan och följde med Madde på ett möte på MiROi mellan 13.30-14.00
ungefär, sedan var jag hem till min lägenhet och hämtade lite saker,
och sedan har jag bara ätit middag och tvättat fyra maskiner.
Inget ansträngande alltså, men ändå är jag så här trött.
Trpr att det får bli en tidig kväll.
Hade tänkt att jag skulle se en film och äta lile pop-corn,
så det blir skönt :)

Blev inga skor idag heller förresten, mamma fick inga pengar idag,
så jag får väl köpa dem till veckan då, men jag klarar mig nog tills dess :p

Jaja, ska ta mig lite fika tror jag :)
Hörs sen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner