nitton:tjugiosju

Har blivit bjuden till Marie på middag idag,
ska äta kyckling, åt det i och för sig igår också,
men jag tackar inte nej till lite mat.
Har ju ingen mat hemma, så det är väl bara bra att
få något i lilla magen! :)

Har suttit här ett tag nu och försökt knåpat ihop en design.
Har två olika webdesign-program på datorn
som jag håller på att lära mig.
Går väl sådär, har lyckats få ihop någon amatördesign,
men det går framåt iallafall.
Skulle så hemskt gärna vilja kunna webdesign,
men jag fattar typ inget alls av alla koder
och allt, så jag får väl klara mig utan det kunnandet :p haha

Jaja, jag ska ta och dra på mig andra kläder
så ska jag traska bort mot svärmor sedan för lite middag :)

Hörs! <3

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner