nitton:femtiotvå

Nu har jag varit och handlat tillsammans med Kim.
Blev mycket gott, hadlade 4 kassar, blev 1007 kronor,
det är inte likt oss att handla så mycket på en och samma gång :p
Men det är väl för att vi inte har så pass mycket pengar så vi kan göra det
heller :p haha Men nu fick Kim mycket pengar den här månaden
för att de missat att ge honom pengar en månad, vi tackar och tar
emot med glädje kan jag lova!! ;D

Sitter nu och ser på Simpsons och smälter maten,
blev snabbmat idag för Kim hade bråttom iväg,
så det blev pizza, gott! Men jag blev tok mätt,
paltkoma för mig!! ^^

Blir en tidig kväll för mig så jag inte råkar försova
mig i morgon också, det vore förfärligt,
det får bara inte hända!!!! 

Aja, nu ska jag fortsätta se på tv. Hörs senare.

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner