Natti Natti!

Nu är det dags att sussa sova lite.
Läste ett tag tisigare, blev inget Efterlyst som jag hade tänkt,
låg och läste då istället.
Sedan så kom Kim hem tillsammans med Jim och dem hade
varit och handlat en massa chips/godis och dricka,
så vi slog på en film och hade lite myskväll, var härligt!

Nu så är det som sagt dags att sova,
väntar bara på att Kim ska duscha klart så ska han ge
mig en välbehövlig massage innan John Blund
knallar in i mitt sovrum och sprider sitt "sömngrus" i mina ögon x)

I morgon blir nog en skön dag, hoppas på riktigt fint väder,
för jag har världens håltimme, så det skulle vara perfekt
så kan man sitta ute på Hullsta trappan och sola hela dagen :)
Men det är väl för mycket begärt skulle jag tro,
vädret vill nästan aldrig som jag vill och bjuder på
moln/regn och vindar istället. I och för sig så är det
ju regnet och vinden som gör mycket så att snön smälter,
så det kanske finns någon positivt i det ändå.
Men just nu efter en lång, kall och grå vinter så
längtar jag verkligen efter solen och värmen,
den kan gärna få komma nu med detsamma!!! ;O

Jaja, ska lägga mig och läsa nu tills Kim kommer,
sov så gott alla söta ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner