Många som inte vet det, men...

Jag älskar skor!!!
Det kanske inte märks överdrivet, men jag har en
fascination för skor, speciellt ska med höga snygga klackar!
Jag brukar därför sitta och söka efter snygga skor på
olika sidor, och inte helt oväntat så hittar man ju
alltid skor som ser mer eller mindra förjävliga ut!!

Satt nu och kikade runt lite och hittade dessa;


Finns säkert någon som gillar dem,
men personligen så finner jag ingen mening i att ha skor som ser ut
som en giraff.! ^^

Förstår mig heller inte på dessa;


Skor med gigantisk platå, men ingen klack.
Jag får en känsla av att det är rätt lätt att stupa baklänges i
dessa, måste ju nästan bli baktungt.
Eller så är väl platån så tung så man hålls stadigt
på jorden bara för dem ;) haha


Nästa par jag tänker visa er är ett par skor som verkligen är en klassiker.
Finns nog ingen som kan ha missat dessa.
Skulle aldrig, och då menar jag verkligen ALDRIG, ta på mig dem själv,
men måste ändå erkänna att dem är liiite häftiga ändå ;D
Eller vad tycker ni?




De sista kanske inte direkt är ett par skor,
men det är ju ungefär samma princip som de andra, huva säger jag bara!! :p


Ett par skor som jag däremot gillar är dessa;


Tycker dem såg snygga ut.
Visst, det kan ju bero på vem som bär dem och så också,
men vid första anblick gillar jag dem :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner