Just nu är allt verkligen toppen!!

Ni som läste min blogg igår vet ju att jag skrev jag skulle få min telefon
snart och allt skulle vara toppenbra om jag vann tävlingen på Ana's blogg.
Och vet ni vad?! Jag gjorde det! Jag vann verkligen!

Var tvungen att klicka på länken till vinnaren flera gånger för att verkligen
förtså att det var jag. Och när det väl hade sjunkigt in så började
jag nästan att gråta av glädje.!!
Kan det bli bättre än såhär? ;) hihi

Inlägget där hon presenterar vinnaren hittar du HÄR!
Eller klicka på bilden!



Min dag blev alltså helt underbar!
Nu ska jag fortsätta att läsa lite i min bok inför bokrecentionen,
sedan ska jag prata mid Jim om trippen till Ramsele :)

Postat av: Ana

Åh kul att göra någon så glad, men har man tur så har man :) Själv brukar jag tyvärr aldrig vinna, jag har nog aldrig vunnit något i hela mitt liv hehe.. men men så är det..



Grattis ännu en gång och hoppas att ögonskuggorna blir bra :)



Kram

2010-04-07 @ 14:45:38
URL: http://anaaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner