Jag har stora problem!!

Åh herregud, jag har stora problem med Iphone!
Kan inte välja några av sina inlagda låtar som ringsignal,
utan man måste göra dom på datorn. Men göra menar jag klippa!
För tydligen får dem inte vara längre än 40 sekunder,
så man måste använda ett program för arr klippa låten,
sedan lägga in det på iTunes och sedan synkronisera med telefonen.

Vad besvärligt allt ska vara, ska jag vara helt ärlig så blev jag faktiskt,
en liiiten aning missnöjd. Men jag känner mig som en otacksam snorunge, får ångest!
Otacksam har jag väl ingen anledning att känna mig med tanke på att det är
jag själv som betalar allt, men ändå, känner mig alltid otacksam när jag blir
det minsta missnöjd, även om det är jag själv som köpt något :/

Men jag ska nog lyckas fixa något så att det blir bra :)

Ska lägga mig och se One Tree Hill sedan när jag är klar med detta :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner