Irriterande...

Åh vad jag blir irriterad ibland!! :O

Först var jag irriterad över Appstore och skriver ett inlägg om hur irriterad jag var;
Tänkte att jag skulle gå in och klicka hem lite program till telefonen.
Men man måste ju såklart ha ett konto, inget konstigt med det.
Jag registrerade mig och det skickades iväg ett verifieringsmail.
Det enda som skulle behövas var att klicka på länken i mailet
och sedan är det bara att välja och vraka bland tusentals program.

Men såklart när det gäller mig så ska det ju bli problem.
Jag fick aldrig mailet. Jag klickade på "resend" flera gånger, min inget kom.
Sådana mail brukar ju komma direkt, men Icke!!
Nu måste jag sitta och vänta.

Nu tänker ni säkert; "Men det är väl ingen big deal, det är väl bara att vänta det!"
Men det är så väldigt extremt himla irriterande nu när jag väl bestämt mig för
att ta hem något..!


Gick iväg och duschade och blev genast på bättre humör.
Kommer tillbaka till bloggen och upptäcker att mitt ilskna inlägg inte
blivit publicerat, bara för att jag var så irriterad att jag glömde att klicka
på "publicera"!
Verkar inte vara min dag idag kan jag lova er!
Men nu är det snart dags att sova och
jag kan ju alltid hoppas på att det går lite bättre för mig i morgon :) hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner