Inget jobb i sommar?!

Fcik veta idag att jag inte fick jobbet på konsum som jag sökte
för några veckor sedan.
Smart som jag var så sökte jag inte på något annat ställe,
för jag kunde bara inte komma på något mer ställe att söka på..
Så nu när jag fick veta att jag inte blivit utvald så fick jag smått panik!!
Ska jag inte ha något jobb i sommar heller, eller hur blir det som?!

Tänkte nu att jag skulle försöka hitta någon annanstans,
men det är ju inte det lättaste i denna kommun!
Dessutom så är det ju så pass sent nu, så de flesta ställen
har ju redan valt ut de som ska jobba, så nu har man ju ingen chans..

Vad ska jag göra?!?! :S

Hittar inte på något ställe att vara på,
och de kommer antagligen vara fullt överallt, typiskt mig!!

Då får man leva som en fattiglapp ännu en sommar, inte kul!
Men jag får väl skylla mig själv som vanligt, tänker ju aldrig efter
utan det blir såhär när det är försent, då kommer jag på att jag
kanske skulle ha sökt jobb på mer än ett ställe!

Jag önskar att jag vore ekonomiskt oberoende.. x) haha
Drömma kan man ju alltid.! ^^

- PUSS
Postat av: Eriiza

Vad jobbigt, och synd att du inte sökte någon annanstans.

Har ni kanske McDonald's i närheten ?

De vill alltid ha arbetare på sommaren.

Följa varandra, kanske ? =D

2010-04-23 @ 17:55:10
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: Eriiza

Jo, dte är dyrt, men jag köpte min på second hand, ram+resårmadrass för 590:- =D

Jo, jag förstår det, men som sagt McDonald's `?

Samma här, kan nog inte skaffa något, inte p.g.a

sökande, utan sjukdom. ;D



Underbart, du är också tillagd nu !

2010-04-23 @ 18:12:28
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner