I'm walking on sunshine..

Det kan jag ju lova att man gjort idag iallafall!! ^^

Eller.. Det har väl varit lite halvmulet,
men det var underbart varmt idag!!
När jag åkte hem med bussen 12.30 så var det
hela 18 grade ute, lovely :)

I morgon så ska vi ha ensemble 08.30,
en halvtimme tidigare än vanligt,
men det är för att vi behöver lite etra tid för att hinna
med allt. Man hinner inte jobba speciellt mycket
på varje låt varje lektion när vi bara har 1 timme och 10 minuter.
Det brukar bli ungefär så att vi kör igenom varje låt
några gånger, sedan snackar vi lite om intro, sola, klipp,
avslut - om det ska slås ut på en ton eller fadeas ut.
Sedan köra någon gång till, sedan blir det nästa låt.
Hinner som sagt inte speciellt mycket då,
så därför har vi satt in lite extra tid i morgon!



Jag och Carro ska sjunga Walking on sunshine tillsammans,
låter inte bra för oss kan jag lova,
men det blir väl bättre förhoppningsvis ;p haha
Det märks väl..

Aja, ha en bra kväll.

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner