Hunden liknar en trattkantarell

Har äntligen kommit hem från skolan och fått i mig lite mat.
Eller lite mat kanske vore dum att säga..
Först käkade jag en FULL tallrik med plättar, blev riktigt mätt,
men inte nog med det så åt jag även upp det Kim inte orkade
utav köttfärs och makaroner, tror att jag håller på att spricka!! ;O

Ligger här nu i sängen tillsammans med Honda,
hon ser så ledsen ut för hela hennes ena baktass är helt inlindad
i ett rött fint bandage och hon har en stor tratt runt halsen,
hon ser nästan ut som en trattkantarell stackaren.!!

Hon har dessutom inte riktigt förstått det här med att tratten
är stor och vid runt huvudet, så hon har inte riktigt koll på var hon har den,
händer ofta att hon kutar in i dörrkarmarna för att tratten tar i och
hon förstår inte alls vad som är problemet..
Synd om vår lilla vovsing!! ;p

Nu ska jag kika lite på One Tree Hill, har fixat de två avsnitten
mitt i sjätte sesongen som fattades, så nu är det bara att tuta och köra! :D
Ska även se en film senare ikväll, men vilken får ni veta då :) hihi

- PUSS
Postat av: myolivia *

kolla in & kommentera ?

kanske till och med följa bloggen !

hoppas din dag har varit lika bra som min.

mååånga pussar & kramar / myoliviaa.blogg.se

2010-04-22 @ 19:25:47
URL: http://myoliviaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner