Hualigen..

Ligger här hemma i sängen och tänkte att jag ska se film
och frossa i lite godis.
Kvällen igår spårade ur lite, blev fajt mellan mig och Kim,
som vanligt känns det som, men jag gillar det inte!!
Han, som varje timme hela dagen sa att han skulle komma
hem "snart", kom aldrig.

Sedan for ju jag iväg och var banrvakt tillsammans med Madde.
När Jim hämtade upp oss vid 00.30 tiden ungefär så får jag
reda på att Kim stuckit iväg på fest i Helgum utan att säga något.
Dem som känner oss vet vilka problem vi har med hanns festande,
så jag blev inte speciellt glad över att han stuckit iväg och inte
ens kunnat säga något om det.

Pratade med honom sista gången vid 03.00,
då skulle dem snart åka hem, så han skulle höra av sig
när dem var på väg.
Han tyckte att det var väldigt viktigt att vi skulle sova tillsammans
och att vi skulle prata igenom vissa saker när han kom hem.
Men höre han av sig? Nej.. Kom han hem då? Nej.!!
Han var inte hemma när jag vaknade runt 13.00 tiden,
så jag ringde till Håkan. Då hade Kim tydligen bett om att bli avsläppt
vid Uno X så kunde han gå därifrån ehm till sin mamma coh sova där.
Kul att han kunde säga något om det..

Var precis hem till Marie och väkte Kim och pratade med han lite,
och det visade sig att dem kommit hem vid 10.00 i morse..
Blir så himla less på att han tror att han kan bete sig hur som
helst och tror att han kan göra som han vill jämt.
Vi lever tillsammans, så vi borde ju kunna tala om för den andra
om vi blir borta längre än väntat och kanske säga till redan innan man sticker.
Men det funkar inte riktigt så i vårt förhållande...

Men aja, vi får ta ett allvarligt snack senare när han kommer hem
när han har fått sova ut, min trötta lilla pojke! ^^

Drömde förresten i natt att Kim kom hem och var helt sönderslagen
och blodet bara rann i hela ansiktet, och han sa att det var mitt fel.
Blev lite skraj då, har en benägenhet att drömma "sanndrömmar"
när det har hänt något. Berättar mer om det vid något annat tillfälle!!

Nu ska jag iallafall ta och se film och ta det lugnt ett tag,
vi hörs väl kanske senare, har inte riktigt motivation
till att blogga idag, men jag får vila en stund så
kanske det känns bätre sedan.

Ha en bra dag!!  <3

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner