Hoppas, hoppas, hoppas!!!

Åh, kom precis på att Ana ska utse vinnaren i sin tävling i morgon kväll.
Jag hoppas verkligen att jag har en chans! Skulle vara så roligt att vinna :)
Dessutom skulle det vara roligt att få lite nya ögonskuggor.
Är ju jätte bra ögonskuggor dessutom, Natural Minerals!




När jag får pengar ska jag iallafall gå och köpa mig nya bra borstar,
mina är ju helt värdelös! Har länge tyckt det, men har inte riktigt haft råd
att köpa nya, så nu är det nog dags.!
Något bra förslag på bra borstar? :)


Har funderat lite på FACE Stockholm's borstar, då jag tycker att dem är rätt bra,
men då är ju dem rätt dyra också, så jag får se vad det blir, det visar sig då. :)

Men som sagt så hoppas jag verkligen på en vinst :)
Har du inte varit med och tävlat? Du har ännu lite tid på dig!
Klicka på översta bilden för att komma direkt till tävlingen :D
Lycka till!

- PUSS
Postat av: Ana - vinn mineralögonskuggor

Jag har inte fått någon förfrågan på msn iaf :O

Hmm mina borstar.. Jag måste erkänna att jag inte är fullt nöjd med alla borstar jag har, så jag är själv på jakt efter bra kvalitetsborstar.. De jag har nu är jag nöjd med några men inte alls.. Det är inget speciellt märke men de jag är mest nöjd med köpte jag från en sida på internet kommer ej ihåg var och sedan köpte jag en borste på H&M för ett tag sen har använt den en gång men av det lilla jag testat tycker jag att den verkade bra och billig var den dessutom.. Jag köpte den mest för att testa så vi får se hur länge den håller hehe.. Men som sagt, jag är själv ute efter riktigt bra borstar, det ska dessutom vara med riktigt hår.. Så ett tips är att kanske lägga ner lite mer pengar på det och köpa riktiga för det lönar sig i längden eftersom de håller mycket längre :)



åh jag känner att blev blev lite flummigt skrivet haha men är lite trött nu så hoppas att de gick fram de jag ville ha sagt iaf :)

2010-04-06 @ 00:04:30
URL: http://anaaana.blogg.se/
Postat av: Felizia

Fin blogg =)! Kolla in på min: http://feliziaeskilsson.blogg.se

2010-04-06 @ 08:33:46
URL: http://feliziaeskilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner