Home Alone..

Nu har jag precis kommit hem från skolan.
Har varit en skön dag, men jag har haft jätte ont
i huvudet, har kännts som att det skulle sprängas :S

Men nu är jag ensam hemma och det är lugnt och skönt.
Älskar att få vara för mig själv när jag precis har kommit
hem. Efter en hel dag på skolan med folk omkring sig hela tiden
är det så skönt att bara få vara själv i tystnad!!

Ska fortsätta att läsa även idag, har bara tills i morgon kväll
på mig, och jag har ungefär 150 sidor kvar, så jag ska
försöka att läsa ut sen idag så har jag morgondagen på mig
att skriva recentionen!

Hoppas ni alla har en bra dag!

Postat av: Emilie Marie

Likte headeren din! =)

2010-04-15 @ 17:51:11
URL: http://emilielindahl.blogg.no
Postat av: Anonym

fin blogg :d

ska vi följa varandra via bloglovin? :D

2010-04-15 @ 18:26:18
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner