Historialektion..

Nu sitter jag och ska precis börja ha historialektion,
blir till att fortsätta att arbeta med industrialismen och allt det,
jag är i och för sig redan klar, men jag hittar säkert på något att göra :P

Hade precis mitt engelska tal i hel klass, och det gick ju hur bra som helst!!
Var lite små grammatiska fel lie här och där och jag stakade mig lite
då och då, men annars så var det bara bra. Eva tyckte att jag hade bra kontakt med
publiken och var tydlig och även fast jag kikade på papperet lite
iblande så tyckte hon att jag pratade väldigt fritt.
Så jag är toppen nöjd med resultatet!! :)

Skulle egentligen varit estetkväll på Hullsta senare ikvälll,
men bara för att estet treorna behövde ha den tiden som reptid
så blev det inställt. Faktiskt riktigt skönt att vi inte behövde ha den,
hade nog failat rätt stort ändå.. ^^

Längtar lite tills jag kommer hem, ska bara ta det lugnt för mig själv idag,
känner mig så slö och hängig, så det skulle ju vara hur skönt som helst att
bara få krypa ner under tecket och se en bra film, åh längtar!!!

Näe, nu måste jag nog fortsätta med detta!
Men ni får ha en bra dag!!



- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner