Håltimme!

Sitter i datasalen på skolan och har en dryg håltimme.
Matte lektionen blev inställd, så jag gick och
gjorde lite bilteori på datorn istället.
Gick inte speciellt bra, hade 22 fel, det är inte acceptabelt x) haha
Men det ska det bli ändring på!!!

Om cirka 25 minuter så börjar engelska lektionen,
glömde göra läxan tills idag, men jaja, det var väl kanske itne hela
världen.. :/
Efter engelskan så är det dags för kör, och sedan är det dags
att åka hem, ska bli hur skönt som helt att få komma hem.!!!
Är så himla trött idag, måsta ta och lägga mig tidigare idag,
är upp alldeless för sent, det är inte heller acceptabelt,
får ändra på det också, med början ikväll!!

Nu ska jag se hur det går för Lollo på bilteorin,
så hörs vi senare när jag kommer hem!

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner