God morgon :)

Nu har jag precis vaknat!
Fick först panik när jag såg att klockan var halv ått.
Jag trodde att jag hade glömmt att slå på väckaren
så jag hade försovit mig, men sedan kom jag på
att jag ställt klockan på 08.00 idag, har ju lite sovmorgon,
fast jag utnyttjar den ju inte direkt :P

Har inte riktigt bestämt mig än om jag ska åka
bussen som går 8.45 och då sitta i stan och vänta på
att min lektion ska börja 10.10.
Eller om jag ska åka med bussen 9.45 och
då vara i stan precis 10.10 och då alltså komma
typ 5 minuter sent till lektionen.
Vet inte om det är värt det, men det känns himla
skönt att få stanna i sängen lite extra idag,
så vi får su hur det blir!

Jaja, nu ska jag utnyttja min sovmorgon lite
och ligga och dra mig lite under det sköna tecket ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner