Fy fasen vad jag skämms!!

Alltså idag skulle jag ha nationellt prov i engelska writig.
Men jag försov mig så att jag missade bussen.
Nästa buss skulle då gå så att jag kom till skolan
10 minuter efter att skrivningen var slut.
Skämms så jävulskt mycket över att
jag missade ett nationellt prov :S

Jag får prata med Eva, min engelska lärare, i morgon
och se om jag kan få ta skrivningen någon dag till veckan!!

Har iallafall varit iväg med killarna en sväng nu
och har precis kommit hem.
Är helt slut idag!! Mår inget vidare alls.
Hoppas att det blir bättre till i morgon.
Skulle ju vara tråkigt att må dåligt när det är sista april
och allt..

Nu hade jag tänkt lägga mig och se lite på One Tree Hill
och ta det lugnt ett tag och hoppas på att må bättre sen.

- PUSS
Postat av: Lisanne

Åh sådant suger! Fy. Men din lärare förstår nog och det måste ju finnas en chans till att skriva den på. De som är sjuka måste ju också få skriva :D Det kommer nog lösa sig (a)



Hoppas du har haft en bra dag annars :D

2010-04-29 @ 19:13:46
URL: http://lisannes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner