Försening..

Åh herregud, alltså nu längtar jag som en tok till
sommarlovet så man slipper dessa högar med plugg!!!

Tog hem en STOOOR hög igår som jag ska göra under
helgen, och när man har så mycket att göra samtidigt
så är det väldigt lätt att glömma vad som ska in när,
allt blir bara ett enda virrvarr..

Det märkte jag idag iallafall!
Gick hem vid 14.00 för Kim var så tråkig och sov,
även Marie, så jag tog mitt pick och pack och tog en
promenad hem i det vackra vädret.
Tog det lugnt en stund och sedan när jag väl tänkte
att jag skulle börja plugga så slår det mig;
Jag hade en uppgift som skulle mailas in igår, ajdå!!
Blev bara till att skriva ihop det lite snabbt och sedan
dra en "vit" lögn om att internet inte funkat alls
så det var därför jag inte kunnat skicka det..

Men nu är det gjort iallafall, nu har man ju bara resten av högen kvar, SUCK!!!!

Ska ta mig en paus från pluggandet och sticka iväg och basta
tillsammans med Madde, ska bli skönt,
så man inte får in alldeles för mycket information i huvudet på en gång,
det kan ju vara farligt ;) hihi


- PUSS
Postat av: Eriiza

Tack, jag älskar dem ! =D



Haha, låter lite som "Mean Girls"-hållet, fast brutalare. ;D

2010-04-24 @ 16:43:08
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: Eriiza

Oooh, jag måste köpa den ! ;D

Gillar sådana halv roliga college-filmer !

2010-04-24 @ 20:08:27
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner